عزيزم دلم گرفته


ghasedak bolori

عزيزم دلم گرفته
دلم برايت تنگ شده
دلتنگ گرفتنت دستهاي گرمت هستم
دلتنگ بوسيدن گونه هايت هستم
آنقدر دلتنگم كه اينك آرزو دارم حتي يك لحظه نيز از راه دور تو را ببينم
عزيزم دلم گرفته ، دلتنگت هستم
كاش هميشه در كنارم بودي تا دلتنگي به سراغم نمي آمد
كاش هميشه در كنارت بودم تا هيچگاه دلم نميگرفت
هيچگاه نفهميدي چقدر به وجودت ، به آن آغوش مهربانت نياز دارم
هيچگاه نفهميدي چقدر تو را دوست دارم
كاش به سر ميرسيد ثانيه هاي دلتنگي
كاش اولين ثانيه در كنار تو بودن فرا ميرسيد و هيچگاه نيز به پايان نميرسيد
به يادت هست روز ديدارمان خيره به چشمانم شده بودي ، من هم غرق در چشمان نازنين تو بودم
اينك دلم براي چشمانت يك ذره شده ، تو هم دلت برايم تنگ شده؟
هنوز مثل قبل مرا دوست داري؟ هنوز براي ديدنم لحظه شماري ميكني؟
هنوز وقتي در كنارم نيستي بيقراري ميكني؟
طاقت دوري تو را ندارم عشق من ، مگر من جز تو چه كسي را دارم ، تو را دارم كه دنياي مني
خدايا اين دنياي زيبا را از من نگير
دلم براي دنيايم تنگ شده دنياي من
دلم گرفته اي دنياي من
راستي خيلي ميترسم! ميترسم تو را از دست بدهم …
ميترسم دوباره تنها شوم ، دوباره همسفر غمها شوم
بيا در كنارم تا آرام شوم ، بيا در كنارم تا دوباره خوشحال شوم
بيا در كنارم تا دوباره دنياي زيباي خودم را از نزديك ببينم
عزيزم خيلي دلم برايت تنگ شده …
..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:56 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com